wtorek, 10 kwietnia 2012

Sukienka i delikatny styl marynistyczny

Sukienka początkowo miała być granatowa, ale zapomniałam że kawałek granatu jest w dwóch częściach z przeceny a sukienka (Burda 11/2010 model 114) krojona jest z całości- tak więc stanęło na deserowej czekoladzie.

Wykrój mój ulubiony, dopasowany ale bez przesady, dopasowany na swoje potrzeby oczywiście:]

Sutasz wielkogabarytowy.
Pasek wykonany ze sznurka (takiego jak do zasłon)- wyszło prawie 7 mb plus dwie haftki:] Przydała się początkowa znajomość techniki sutasz. Sznurek taki kojarzy mi się z morzem, z tymi wszystkimi linami na łódkach, żaglach...wiatr we włosach i lato...

Plany z poprzedniego postu w trakcie realizacji. Spódniczka skończona i zabieram się za żakiet. Wielki oddech i do roboty bo ta podszewka ....przeraża mnie sama myśl ale będę walczyć. 
Dziękuję także za podpowiedzi dotyczące konkursu. Ostatecznie zdecydowałam wystawić torebkę, cyknę zdjęcia z karteczką i ...nie będę później żałować, że nie spróbowałam:]

Pozdrawiam poświątecznie ale także wtorkowo, bo jakoś ten poniedziałek szybo zleciał:]

29 komentarzy:

  1. całość wygląda świetnie, czekoladowa, prosta sukienka skradła mi serce, a i pasek niezwykle oryginalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no nad paskiem trochę posiedziałam ale było warto.

      Usuń
  2. To jest GENIALNE - mówię o pasku. Powinnaś ubezpieczyć swoją głowę, bo Twoje pomysły są doskonałe i jako idea, i jako wykonanie!!! Sukienka śliczna, elegancka i spokojna, ale z tym paskiem nabiera zupełnie innego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy są takie ubezpieczenia, ale może lepiej sejf na zeszyt z pomysłami, bo póki co pozostałych pomysłów nijak nikt nie wyrwie a już zapisane stwarzają zagrożenie.

      Usuń
  3. Piękna prosta sukienka :) Pasek - arcydzieło... ale założyłabym jeszcze coś na szyję, tak mi się wydaje, że ta przestrzeń między podkrojem szyi a paskiem pragnie jakiejś ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się zastanawiałam nad koralami ale niestety nie miałam nic w podobnym stylu a nie chciałam za bardzo namieszać.

      Usuń
  4. Super z tym paskiem robi się oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana... pomysł na pasek NIESAMOWITY!
    NIE-SA-MO-WI-TY :D

    i "mała czekoladowa" nabiera charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche ciemna ta czekolada, więc nawet przy niej mnie ten złoty kolor paska nie przeraża.

      Usuń
  6. Sukienka jest bardzo, bardzo gustowna, a do tego pasek. Po prostu prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalny pasek podrasował małą czekoladową:)
    Chociaż nie wiem czy nie zrobiłabym go bardziej w talii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przymierzałam do talii ale jakos na moje oko sukienka traciła proporcje, a druga sprawa, taki szerszy pasuje też do spodni, bo regulacji ni jak nie mogłam wymyśleć.

      Usuń
  8. Świetne zestawienie paska z prostą, klasyczną sukienką... pasek dodał charakteru całości, a do tego jest bardzo oryginalny.

    P.S. Cóż, konkursem się nie przyjmuj, u mnie też udział stoi pod znakiem zapytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej jestem zdecydowana, wystawię zieloną torebeczkę...no cóź tym razem nic specjalnego nie wydziergałam.

      Usuń
  9. Sukienka urocza... i bardzo elegancka.
    Gratuluję pomysłu na pasek i szczerze zazdroszczę talentu w artystycznych zabawach ze sznurkiem i sutaszem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie to nie talent, kilka rzeczy, które tu zresztą pokazałam zrobiłam metodą sutaszu, trochę ćwiczeń i cos sie da zawsze zrobić:]

      Usuń
  10. pasek jest genialny przy tej "skromnej" sukience czekoladowej to iście królewski zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prostotę mi chodziło, dokładnie o sukienkę która w zależności od dotadków będzie sie nadawała na wiele okazji.

      Usuń
  11. Wow! Piękna sukienka, a ten paseczek daje niesamowity, niepowtarzalny efekt! super, chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślałam, że za bardzo będzie się rzucał w oczy bo on złoty jest ale na szczęście się nie błyszczy aż tak

      Usuń
  12. pasek jest świetny!!
    mam taki sznur i teraz nie zawaham się go użyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest ten gruby sznur bo jak się robi sutasz z tego cienkiego...to wolno to idzie.

      Usuń
  13. piękna sukienka i niezwykle efektowny pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko ze sobą świetnie współgra!!Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło, mi się bardzo kontrasty podobają, nawet jak nie są w soczystych wiosennych kolorkach:]

      Usuń
  15. Pasek - mistrzostwo świata:) Nigdzie wcześniej nie widziałam podobnego!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się że w Burdzie 2/2012 był złoty pasek, nie ze sznura ale tez taki gruby i to mi się spodobało.

      Usuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę