środa, 15 lutego 2012

Sukienka w grochy na ludziu czyli sesja

      Przy okazji sesji sukienki motyla udało mi się wciągnąć sukienkę w grochy. Przeczytałam uważnie Wasze rady dotyczące dodatków, halka mi się podobała, ale nie znalazłam żadnej tkaniny, której efekt połączenia by mnie usatysfakcjonował, podobnie z kołnierzykiem..., więc zdecydowałam się na pasek i guziki na obecną chwile. Przeglądnęłam zasoby obuwnicze i myślę, że mniej więcej z butkami też trafiłam w styl. Efekt poniżej. 

Zdjęcia: Michał Pudzianowski: http://pudzianowskimichal.blogspot.com/

Pewnie paseczek też powinien być biały ale nie mam:(

Idealna szerokość:) jak dla mnie. Super wygodna.

I wspomniane guziczki w kształcie półperełek:]
Fotogeniczna to ja raczej nie jestem, no ale kto miał ją założyć?
Dorobiłam do niej kopertóweczkę, tak na oko. Z tej samej tkaniny i z białym kamieniem po środku tak aby pasował do guziczków. Ogólnie to coś przekombinowałam z podkrojem pod szyją hmm, ale i tak ja kocham i zmieniać nie będę, ewentualnie uszyje z tego samego wzoru jeszcze jedną, a co- tak mi się ten wykrój spodobał.

Na razie odpoczywam po tym wyścigu z czasem, ale dzięki silnej motywacji z Waszej strony postanowiłam zrealizować kolejny dość nietypowy projekt. Już nie dwie sukienki na raz, ale jedna. Z tkaniny...nie wiem czy można to nazwać tkaniną, z tasiemki satynowej 25 mm w ok. 5 kolorach. Data ukończenia: do końca marca. Oczywiście w międzyczasie nie będę próżnować bo tasiemki jeszcze nie mam, ani upatrzonego wykroju. Może podpowiecie? Widzieliście jakiś fajny wzór na sukienkę mini? 

Pozdrawiam:]
Kreatywnego wieczoru!

25 komentarzy:

  1. Oglądałam przed chwilą pokaz mody i uważam że nie jedna modelka mogłaby ci pozazdrościć urody ;-) a co do sukienki bardzo podoba mi się krój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bombowa!:D Cofam swoje wcześniejsze obiekcje co do guziczków - z kopertówą wszystko ładnie się zestroiło:D Ślicznie leży. Nabrałam ochoty na uczycie podobnej - mam taki turkusowy materiał w białe groszki - też sobie uszyję, a co! Ale po napisaniu części magisterki, jak sobie postanowiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, świetna ta sukienka. Dopiero na "ludziu" to widać. Jak będziesz jeszcze szyła takową to i mi możesz jedną machnąć :)

    Sukienki tasiemkowej nie widziałam, ale kiedyś widziałam tasiemkową torebkę, którą nawet miałam ochote zrobić, ale motywacji brakło :( Przeglądając neta będę miała na uwadze czego poszukujesz i jak na coś natrafię to dam znać. Jeśli mogę skromnie zapytać, na konkurs jakiś szykujesz nową kreacje czy na uroczystość jakąś???

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, Monia sukienka slicznie wyglada na Tobie i wlasnie z tym paskiem. Biały to bylby moim zdaniem zbyt duzy kontrast. I do tego jeszcze kopertusia, ehh, tylko za wiosną czekac ,zeby sie ubrac w sukienke, a tu u mnie za oknem snieg pada, brrr....

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest przepiękna. Wspaniale się na Tobie prezentuje. Uważam, że krój sukienki w paski powinien być jak najprostszy. Wizualnie podobają mi się takie fasony:
    http://3.bp.blogspot.com/-ZfdjyIm5RMI/TyrfjxdWLSI/AAAAAAAABHs/YqbhM4l8uzY/s400/dress-daisy-mcc-68.jpg

    http://j.luxlux.pl/l1568/49cfab01000b134e46549310

    Szkoda, że nie nadają się na mój wielki tyłek, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się na Tobie prezentuje :) I wszystko ładnie współgra, nawet buty! I od razu wiosną na blogosferze zapachniało :-))
    Już jestem ciekaw tej sukienki z tasiemek. Na myśl przyszła mi od razu sukienka Kylie Minogue z teledysku In Your Eyes. Tylko, że tam paski były skórzane. http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01193/arts-graphics-slid_1193713a.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bartek, ja te paski chce pozszywać. Sukienka fajna tylko nie miałabym odwagi w takiej iść na soczek wieczorową porą :x

      Usuń
  7. @ ewanka wykrój z papavero, jeszcze nie mój. Dziękuję za komplement:)
    @ ThimbleLady dziękuję:) pewnie to za sprawą grochów:]
    @ Joanka-z to włączamy turbodopalacze na to pisanie hehe. Ja nadal szukam tkanin w grochy ale coś mało ich:(
    @ AnaYo nad kopertówka też się zastanowię, a sukienka nie na konkurs, ale brakuje mi czegoś takiego kolorowego co bez wahania mogłabym założyć na jakieś letnie sobotnie wyjście bez przerzucania całej szafy
    @ Monika u mnie też pada, cały czas, cały dzień, cztery razy odśnieżałam ehhh, ale ładnie za to za oknem
    @ ita01 zdecydowanie taki mam zamysł, prosta...i ta czarno biała w linku bardzo mi się podoba, tylko bardzo poważnie rozważam skomponowanie tych pasków ukośnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądają te guziczki z tyłu i rewelacyjnie na Tobie leży, będzie idealna na wiosenną/letnią imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta sukienka i Ty to sama śliczność.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka ...no i modelka też.
    Bardzo ładnie szyjesz Moniko.
    Już ciekawa jestem co wyczarujesz z tych tasiemek .
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz w tej sukience:)leży idealnie jeszcze ta kopertówka -bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka śliczna, bardzo podobają mi się te guziczki z tyłu.
    Wcześniejsza sukienka motyl cudowna! Bardzo oryginalna.
    Podziwiam.

    Candy dotarło w poniedziałek. Dziękuję bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka! Widać, że dbasz o szczegóły. Ale pod szyją faktycznie coś dużo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś musiałam sknocić, hmm, pewnie francuskie cięcia się zemściły za te niecenzuralne słowa podczas spinania, szycia i prasowania.

      Usuń
  14. piękna sukieneczka ...a pasek jak najbardziej pasuje ..nie wszystko musi być stricto ten sam odcień :)..i b. ładnie Pani w niej :]

    Pozdrawiam Aniela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko proszę mi nie paniować bo się obrażę!

      Usuń
  15. Sukienka śliczna! Ale!!! Jak sobie przeczytałam, co wykombinowałaś jako następny projekt... czekam niecierpliwie i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  16. REWELACJA. Tak ta, jak i motylowa. Naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To na wiosnę już jesteś przygotowana. Mam nadzieje, że nastąpi szybko. Bardzo fajnie na tobie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. no ja niecierpliwie czekam na sukienkę z tasiemek... szok
    o groszkach pisałam, że cudne i powtórzę to jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudowna! Groszki są boskie, guziczki dodają seksapilu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę