poniedziałek, 5 listopada 2012

Ćwir ćwir/ kle kle - niepotrzebne skreślić

Ptak jest ptakiem ale czy to wróbel z zajawką na bociana czy bocian który stał się wróblem to ja nie wiem tak jakoś wyszła mi mieszanka wróbla z bocianimi nogami...a może po prostu wróbel ze skłonnością do brodzenia po łąkach w poszukiwaniu żabek.

Odnowiony sweterek.

Tymczasem kończy się wiele rzeczy na raz bo w niedzielę miałam cichy zakaz burczenia maszynom:(

GŁOSOWANIE W KONKURSIE:
Na stronie http://www.burda.pl/konkursy/jesienne-okrycie odbywa się głosowanie konkursowe w kategorii "jesienne okrycie wierzchnie" w którym zgłosiłam i ja swoją skromną pracę w postaci płaszcza szalowego z tego postu. Zachęcam do głosowania na okrycie, które Wam najbardziej przypadnie do gustu. Zgłoszono wiele pięknych, dopracowanych prac, warto obejrzeć.

Post dotyczący e-sklepów nadal w rozbudowie (tutaj link do postu), dostępny jest także w prawym bocznym pasku z ikonką tkanin. Dziękuję za wszelkie komentarze i propozycje sklepów, dodaję jeśli się nie powtarzają a lista rośnie, rośnie:]

Pozdrowienia:]

16 komentarzy:

  1. Polowanie na kaczki zakończone, przynajmniej z politycznego punktu widzenia...mam nadzieję:x

    OdpowiedzUsuń
  2. To akurat nie był komentarz i niechęć polityczna (a przynajmniej nie tylko). W ubiegłym roku omijając kaczkę na drodze wpadłam w poślizg, rozpłatałam samochód na pół, cudem nie wybuchłam i nie wpadłam do rzeki... Niechęć do kaczek zatem mam na wszelkich frontach :)
    Ale następnym razem jak zobaczę drób na drodze do przycisnę gaz do dechy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja wcale a wcale się nie dziwię tej niechęci, dobrze że dobrze wszystko się skończyło.

      Usuń
    2. No tak nie do końca dobrze, bo moja ukochana Tigra trafiła na złom. Ale KACZKA nie ucierpiała :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nogi fakt cudne... czerwone.. ale... politycznie niepoprawne ;)

      Usuń
  4. Moniko ptaszek cudny :)
    wypróbowałam już chyba wszystkie możliwe szczotki i polecam dwie, jedna w carrefour plastikowa z dość gęstym i dłuższym włosem (u nas są biało niebieskie za ok 10 zł) i druga w tesco, taka najtańsza chyba ryżowa (chyba 1,99). ta oryginalna po dwóch tygodniach się już nie nadawała do niczego bo włosy na środku się pozaginały i przestały łapać wełnę, także nie masz co żałować, jedyny warunek szczotki to włosy minimum 3 cm dł, na krótszy włos szkoda igieł bo obijają się o podłoże szczotki i mogą się połamać
    pozdrawiam i miłego filcowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filcuje na takiej z leclerca za 5 zł, długi włos ale wąska jest jak do szorowania podłogi, ogólnie to kupiłam gąpke do filcowania bo pani w pasmanterii powiedziała że filcuje już rok i jest super. Nie wiem co i ile filcuje ale przy okazji powiem jej że chyba ją potnę do zmywania (znaczy gąpkę potnę). Musze jeszcze raz co carfura zajrzeć bo jak byłam to mi nie wpadła w oko. Dziekuję bardzo za poradę.

      Usuń
  5. Całkiem ładne ptaszysko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesympatyczny ptasior :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myslalam, ze to kurczaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani kaczka, ani bocian... bo to kurczak jest! Przecież każdy widzi, że żółty :)
    W konkursie niestety nie zagłosuję, chociaż bym chciała. Jesteśmy rywalkami, bo ja też wystartowałam :) Ale szczerze życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi to wygląda na kanarka, który jest stworzony do chodzenia po wybiegu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam :) najbardziej mi się spodobał twój płaszczyk w kolorze zieleni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę