sobota, 19 stycznia 2013

Żakiet doczekał się dwurzędowych guzików

Żakiet z z tego postu doczekał się poprawienia guzików, tym razem na manekinie:

Z apaszką lub....

Zbliżenie na guziki, niesforne są bo na stopce, ale uwielbiam je.

Z koralami.
Strasznie się gniecie ten żakiet, chyba przy następnym użyję jakiejś tkaniny anty-gnieciucha...bawenga? może coś polecicie, zastanawiam się na streczem ale chyba zbyt sztuczny jest, a jak z kaszmirem? Nigdy z niego nie szyłam a widziałam piękne kolorki.

GORĄCY APEL!

U Susanny przeczytałam o aukcji dla Antosi. Jeśli ktoś ma jakąś rzecz którą mógłby przekazać na aukcję, bo przecież często jest tak że coś szyjemy, malujemy a potem chowamy do szafki pudełka...a może znaleźć się na aukcji w szczytnym celu. Można przygotować też coś specjalnie na nią. Więcej informacji na blogu Sus.

Serdecznie pozdrawiam:]

5 komentarzy:

  1. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci wyszedł ten żakiet - z metalowymi guzikami i czerwonymi dodatkami wygląda rewelacyjnie - od razu chce się lata :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny taki marynarski styl, ponadczasowy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę