czwartek, 3 listopada 2011

Kamizelka nie do końca pierwsza i coś słodkiego

Przyznam się, to nie jest moja pierwsza kamizelka...pierwszej nie wypada pokazywać...ta może jest lepsza...ale wiele rzeczy nie uwzględniłam bym sama cieszyła się jej posiadaniem. Primo: niby 36 ale dopasowana to ona nie jest, może tak powinno być, no i jak zawsze instrukcja jakaś jeszcze nie przystępna i od połowy co najmniej szyłam po swojemu. Zlikwidowałam rękawki bo moim zdaniem poszerzyły by mi bardziej ramiona. Burda 5/2009 model 108. Jednym z plusów był materiał...zalecana była satyna ale...uparłam się na ten już posiadany- chyba grubsza bawełenka.


Przedstawiam także koroneczke, która miała być ale...jej nie ma. Wszywanie podszewki jest zdecydowanie dla cierpliwych i bardziej doświadczonych dlatego też...koronka będzie miała zastosowanie w innym projekcie. Zdecydowanie na tyle roboty wolałabym uszyć jakiś żakiet, bo tylko rękawy doszyć i gotowe.



W roli pierwszoplanowej guziczki...mmm lubię takie jakby ażurkowe. Nie ma co wiele roboty zrobiły, choć w dzierganiu dziurek na owe guziczki muszę się zdecydowanie podszkolić.

Coś na osłodę...a był wczorajszy późny wieczór. Wielka chęć na coś z dużą ilością kalorii była niczym nieokiełznana (ale nie aż tak bardzo żeby wychodzić do sklepu), więc czym prędzej zmieszałam parę eliksirów i w oczekiwaniu 20 minutowym wyszło to...






Może nie koniecznie eliksirów, ale coś co było pod ręką albo w szafce. Dlaczego je pokazuje? Wyjaśnie przy okazji następnego postu, ponieważ te babeczki a w zasadzie mufinki będą miały duży związek z moim blogiem.

Dziękuje za uwagę i życzę udanego i milusiego wieczorku:*

1 komentarz:

  1. Bardzo udana kamizelka. A co do podszewki - dobrze, jeśli się ją wszyje, bo wtedy nic się nie wypycha i można sobie rozpiąć żakiet albo kamizelkę i nie martwić się, że szwy widać, ale... do pierwszej walki z podszewką trzeba się przygotować psychicznie i jeśli mogę radzić, to najlepiej poeksperymentować na prostej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę