niedziela, 29 grudnia 2013

Wiosenna trawa w kuchni

Rozleniwiona Świętami nie pozostaje mi nic innego jak przedstawić Wam co przygotowałam na prezenty. Oczywiście było hand made. 

Zestaw taca i 6 serwet z obrączkami.

Ręcznie malowana trawa na drewnianej podstawie.

Na obręczach ten sam wzór.

Serwety szyte z grubszej bawełny.
Pierwszy raz wykańczałam serwety a dokładnie ich rogi podwijając i obcinając cały zapas z rogów ale o tym może w innym poście. Wygląda estetycznie choć dużo pracy przy tym jest. Było warto. Obdarowana zadowolona i o to chodziło.

Pozdrawiam
MM

7 komentarzy:

  1. piekne i bardzo wiosenne az milo popatrzec

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z moja poprzedniczką Iwonką ..komplet rewelacyjny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta trawa! ja ostatnio też tak wykańczałam bieżniki i faktycznie masa roboty z tym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ta trawa na tacy wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci to wyszło , tak lekko.. zwiewna trawa , po prostu wiosna a i jestem ciekawa jak wygląda to wykończenie serwet , bo w ogóle się na tym nie znam :/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wiosna w środku zimy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę