wtorek, 3 grudnia 2013

Jakie dźwięki wydaje żyrafa?

Szyjąc pierwszą żyrafę na zlocie i drugą dokańczając w domu zastanawiałam się jakie dźwięki wydaje? Przeszukując internet jest wiele mylnych opinii, że nie wydaje żadnych a jednak:

Dla niecierpliwych dodam, że dźwięki żyrafowe pojawiają się 1.52.

I tak już na spokojnie mogę pokazać żyrafę, które na prawdę nie wyda dźwięków bo jest maskotką:

Przy szyjce oczywiście kołnierzyk bebe bo żyrafki też lubią modne elementy.
 Stan robótki drutowej (tak wyglądała 22.11) a dziś prezentuje się tak:


Przód jest, rękawy są i to małe zawiniątko to już zwiastun tyłu. Do obecnego etapu zużyłam tylko dwa motki włóczki akrylowej Mimoza 100g/330 m. Pozostało dokończyć tył, pozszywać elementy i dorobić golf. Ciekawe ile czasu mi to zajmie.

Pozdrawiam serdecznie:]
MM

13 komentarzy:

  1. Moniko, ale jak te wzory... (swoją droga uwielbiam te motywy) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeest żyraf :D ale fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. żyrafa jest cudowna i taka czerwona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna żyrafa, uszyj jeszcze drugą do kompletu z muchą ;) Wzorki na robótce rewelacyjnie się prezentuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żyrafa jak żywa :)
    A sweter w totalnie bożonarodzeniowym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest pięknie, gratuluję i trzymam kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko w świątecznych kolorach :D
    Żyrafka jest przesłodka! A sweterek budzi mój wielki podziw i po prostu nie mogę się już doczekać gotowego na Tobie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żyrafka jest urocza, a sweterek no no no się kończy brawo!!!!!
    czekam na koniec z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter widzę idzie jak burza ..jestem bardzo ciekawa efektu końcowego trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna żyrafka:) Sweter będzie cudowny. Ja już dawno nic nie robiłam na drutach:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy cały świat nuci "what does the fox say" (http://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE), Ty się zastanawiasz nad dźwiękami żyrafy! Jestem pod wrażeniem pięknych wzorów na swetrze. Chyba bym się nie zmobilizowała do takiego przedsięwzięcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, przesłuchałam link i pierwsze słyszę ten utwór ale może dlatego że wiem jakie lisy wydają dżwięki bo u mnie w rodzinnej miejscowości niedaleko była hodowla lisów a poza tym bardzo mało oglądam telewizji- jedynie co prasówkę robię poranną ale w necie.Swoją drogą robienie a drutach bardzo wciąga.

      Usuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę