sobota, 23 marca 2013

Burda 4/2013 oczyma mężczyzny

Kawa na ławę...był mały przestój z przeglądem Burd ale zaczynamy na wiosennie. Ogólnie rzecz biorąc jedyna rzecz...a właściwie sukienka spodobała się mojej drugiej połówce. Prosty krój i bardzo ciekawa tkanina, jak to określił "jakby kolczuga" i bardzo trafnie moim zdaniem. Prawdopodobnie jak duża część tkanin z tego magazynu nie do zdobycia w naszych sklepach stacjonarnych :( no cóż... może kiedyś.

Zdjęcia ze strony burdastyle.de.
Model 109B
Model 116
 Sukienka ciekawa dzięki górze, znów mogę pomarzyć bo i wyglądam i czuję się z takimi dekoltami nieswojo ale ładna jest.

Bluzka model 112
 Ciekawy krój i nawet krok po kroju wytłumaczone w Burdzie jak uszyć. Uniwersalna w zależności z czym ją zestawimy...czyli funkcjonalna. Wielki plus i zapisuję na liście do uszycia.

Żakiet model 101 
  Długi żakiecik przypadł mi do gustu dzięki kołnierzowi...cóż mam w planach inny żakiet i szukałam ładnego kołnierza więc ten element zapożyczam.

Spodenki model 102.
Super pomysł, można takimi spodenkami zastąpić miniówkę a będzie na pewno dużo wygodniej tylko ceny ładnych koronek są dość wysokie i nie wiem dlaczego na uszycie tych spodenek tej koronki jest potrzebne prawie mb?

Szału nie ma...kilka rzeczy wpadło mi w oko, M. spodobała się sukienka czyli tzw. "numeru roku" z którego można by uszyć prawie wszytsko jeszcze nie ma.
Czekam z utęsknieniem.

Na niemieckiej stronie Burdy zapowiedź chyba naszej wersji szycie krok po kroku ale tam jest Burda easy chyba to to samo tu można luknąć.

Pozdrawiam słonecznie:]

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się model 109B,w opisie jest, że wymaga zaawansowanych umiejętności, a po wykroju tego nie widać. Mam nadzieję, że sobie z nią poradzę:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak, oni tak te znaczki dają nie wiem na jakiej podstawie...to jak w górach oznaczenia tras..piszą 1 h a przechodzi się w 30 min.

      Usuń
  2. Nowa Burda ujdzie, mogłoby być lepiej. Może jak ją przejrzę kilkanaście razy to zacznie mi się bardziej podobać. Takie spodenki jak te koronkowe były rok temu w szyciu krok po kroku, w lutym też chyba były. Fajnie byłoby gdyby na każdy numer przynajmniej dwa-trzy kroje dawali w całości wyjątkowe, bez powielania tego co już było:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna idzie tylko dojść nie może ;)
    Czasem mam wrażenie, że te modele z szycia krok po kroku czyli easy, wcale takie easy nie są.
    Mnie akurat kilka modeli z ostatniej Burdy przypadło do gustu. Mam już wykrojoną bluzeczkę i sukienkę w stylu MM.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się też ta sukienka spodobała ;)
    Kolczuga hihihi

    p.s. cudne masz wiosenne guziki zdekupażowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak Burda Easy to nasze Szycie krok po kroku, mi sie podobaja spodenki moze kupie ta Burde

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam tej Burdy - ale co do spodenek... Może dolne brzegi wykroju muszą być ułożone wzdłuż fabrycznych brzegów koronki? I dlatego tyle jej potrzeba?

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie tak jest, trochę szkoda koronki ale ... kupiłam 0,5 mb resztki ładnej koronki i planuję spódniczkę uszyć, może wyjdzie.

      Usuń
  7. A ja musze przyznać, że ta burda nawet mi się podoba, zrobiłam sobie nawet już dwa wykroje z niej. Spodnie dla chłopca :D i koszulkę tą w krateczkę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka też ciekawa, fajnie te marszczenia przy niej wyglądają i delikatne bufki chyba ma.

      Usuń
  8. Kiedyś kupiłam sukienkę powykręcaną podobnie jak bluzka 112 i muszę powiedzieć, że jest to najlepsza sukienka na świecie. Pięknie się układa i nie przeszkadza jej czasem wzdęty brzuch.
    Chyba muszę biec do kiosku po Burdę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. materiały z burdy można kupić tutaj:

    http://www.alfatex.de/modestoffe/burda-style/stoffe/modell-109b-5-sommer-tweed-city-look-ersatz/a-28124/

    niektóre ceny są niezbyt fajne, ale tweed jest chyba dość drogi, więc wydaje mi się, że nie jest tak starsznie...

    a może znajdziesz coś podobnego u siebie, za lepszą cenę - na stronie tego sklepu można przynajmniej obejżeć tkaninę "z bliska" :)

    mi najbardziej podabają się w nowej burdzie modele dla taty i syna... spodnie na zdjęciach wyglądają trochę jak worki, ale może kiedyś zaryzykuję :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę