poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Biało granatowo i pszczółkowo czyli moje dziecięce trendy na wiosnę i lato

Słoneczny poniedziałek daje nadzieję, że jednak będzie bez deszczu (nie słuchajmy pogody). Będzie pięknie i słonecznie. 
Ja osobiście poprawiam sobie nastrój tkaninami z których tworzę sukienusie. Najbardziej energetyczny okazała się żółta bawełna w białe serduszka i od razu pomyślałam o malutkich latających stworzonkach.
Na deser bardzo stonowana bawełna w kropeczki z czego powstała na moje oko elegancka sukienka z kokardkami na ramionach. 
Pracowity weekend ale udany bo satysfakcja po udanym, zrealizowanym projekcie jest niesamowita. 
Kocham szycie!:)

Uwaga KONKURS na facebook:
Zapraszam na mojego fan paga https://www.facebook.com/pages/Monika-Magdalena-rękodzieło a tam do wygrania sukienka, rabat - wystarczy być tylko aktywnym odwiedzającym:)





Pozdrawiam
MM

4 komentarze:

  1. Prześliczne te sukieneczki. Szczególnie urocza jest ta "pszczółkowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne sukienusie! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółta mnie porwała, jest boska i bardzo energetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jaki wiek dziecka są te sukienki? Czy mogę udostępnić te zdjęcia na moim opowiadaniu??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę