środa, 1 sierpnia 2012

Odliczanie...

Wielkie odliczanie czas zacząć...a poniżej powód...

na ludowo
...jedyne takie co podobało się i mi i Michałowi:] że tak powiem "karty zostały rozdane" albo "kości zostały rzucone".
Biorąc pod uwagę powyższe proszę o cierpliwość...możliwe, że postów będzie mniej, że czasami bez sensu mogę pisać ale staram się i pisać, i szyć i czytać i komentować.

Co się szyje?

Coś niebieskiego i długaśnego:]

Fioletowa sukienka.

Pędzę do maszyny, korzystam z wolnego czasu ile się da...

Pozdrawiam.

28 komentarzy:

  1. Też się zastanawialiśmy nad zaproszeniami z tym motywem.Ale stanęło na kartce z kalendarza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam jeszcze te zawiadomienia policyjno sądowe się podobały ale ludowy kojarzy nam się z górami i jak trafiliśmy na ten wzór to było wiadomo że zamawiamy.

      Usuń
  2. Gratulacje!! :))
    Zaintrygowało mnie to fioletowe... a najbardziej te kółeczka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam że fiolecik Ci się spodoba...co do tkaniny a raczej rodzaju to juz nic nie piszę, bo droga przez mękę a efekt końcowy będzie jak tylko wykombinuje jak sama sobie mogę zrobić zdjęcie w niej.

      Usuń
  3. O proszę, to co to będzie przy wyborze imienia dla potomka hahaha - rzucacie kośćmi? Hihihihi - GRATULUJĘ - buty są, suknia też, welon się tworzy, no to tylko pogodę zamawiać!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nawet nie planujemy ale imie już mam, no przynajmniej dla potencjalnego syna bo dla córy to mi siostra ostatnio zabrała hehe. Pogoda musi być bo truchcikiem idziemy z domu do kościoła, jakieś 500 m więc chyba w razie czego parasole ładne muszę nabyć.

      Usuń
  4. :) no juz niedługo rzeczywiście ..miesiąc jeden został..zleci jak z bicza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a jeszcze tak niedawno było 2 lata...ehhh

      Usuń
  5. No to trzymam kciuki, żeby szybko i bezproblemowo do wielkiego finału.

    A spódnica z poprzedniego postaw świetna i chyba mnie natchnęłaś, bo ja się cały czas motam z modelem maksi spódnicy i chyba też chcę karczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karczek świetnie robi na brzuszek, i idealnie sie układa, przeglądając Burdę bardzo szybko zrezygnowałam z gumeczki bo jak się załozy dopasowaną bluzkę to na pomarszczonym materiale i gumce wygląda to tak sobie. Niebieską niedługo pokaże bo ta brzoskwinka jest z częściowym karczkiem, niebieska będzie na całkowitym.

      Usuń
  6. Gratuluję:) Wycinanki łowickie - tak niekonwencjonalnie - śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze bo zapomniałam - ten fiolet z kółkami mnie intryguje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulację. Z nieukrywaną niecierpliwością będę czekać na zdjęcia pary młodej. A zaproszenia są pierwsza klasa!!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej to na zlocie będziemy jeszcze mieli jeden powód do świętowania ? Jedziesz? Czy świeżo poślubiony Cie z objęć nie wypuści???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę, będę:] ilez można w objęciach trzymać, dwa tygodnie urlopowe chyba mu stykną hehe.

      Usuń
  10. GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!

    a szyją się napewno cuda, cudeńka!!!

    zapraszam na candy do mnie ;)
    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zleci Monia, zleci :) Ale to radosne i szczęśliwe odliczanie wiec się przyłączam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, teraz to tak szybko leci że mam tylko nadzięje że ze wszystkim zdąże.

      Usuń
  12. Więc odliczamy razem z Tobą MOnia::)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdążysz, zdążysz. Każda panna młoda ma takie obawy, a koniec końców wszystko jest na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! to zrobiło się poważnie :>
    wszyscy za fioletem, a mnie ciekawi ten niebieski, bo jakoś bliższy memu sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaproszenia piękne i bardzo oryginalne... Widzę, że coś pięknego się szykuje, a raczej dwa piękne "cosie" się szyją :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę