piątek, 6 września 2013

Skromna zapowiedź czyli co ja robiłam przez cały tydzień?

  Witajcie! 
Nie było mnie długo ale szyłam cały czas:] baaardzo przyjemne uczucie:] Poza tym w sobotę było szycie jaśków dla hospicjum w Strimie w Łodzi a w niedzielę pierwsza rocznica :] 
Troszkę się pozmieniało i mam nadzieję że Wam się podoba. Nowe logo, które będzie też na metkach, na metkach z tej kupeczki:


Kupeczka jeszcze nie okrzesana bo cieplutka a to nie jest całość bo w trakcie szycia...zawsze coś jest.
Staram się to wszystko teraz jakoś obrobić, nadać kształt aby i oprawę miało ładną i odpowiednią i oczywiście pokażę jak będzie w 1000% gotowe.

Pozdrawiam serdecznie
MM

14 komentarzy:

  1. ooo znaczna różnica na blogu. Ten w kwiatuszki materiał jest taki boski, kiedyś go kupiłam 10m bo tak mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardzo podoba :). Lola, a to jest bawełna? Bo chyba sobie zamówię na gorsze czasy :).

      Usuń
  2. teraz bardziej mi się podoba na blogu
    też mam te tkaniny w kwiatki i bardzo jestem ciekawa co tam z nich uszyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te kwiatuszki! A na blogu to dobre porządki zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Przyznaję się bez bicia, że po zmianach na blogu nie wiedziałam gdzie trafiłam... ;D Dopiero powrót do poprzednich postów uświadomił mi, że to TEN blog :-) Zmiany na plus - podoba mi się taki układ strony, jest bardziej przejrzysty, sama niedawno coś podobnego u siebie zrobiłam :-) Pozdrawiam serdecznie i czekam na nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naginam trochę zasady LBA, ale podoba mi się twój blog i już:) Szczegóły o nominacji tutaj: http://tosieskonczyszwami.blogspot.com/2013/09/ostatni-blog-w-internecie-lba.html pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O podoba mi się ;) zmiany zdecydowanie na plus.
    Te tkaniny w kwiaty są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że zmieniłaś wygląd bloga, ciężko się czytało ten wcześniejszy ostry zielony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Monia! Zmiany na blogu bardzo na plus :)
    I ciekawa jestem co tam nabroiłaś :) śliczne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tego bloga uporządkowałaś :-) jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj zapowiada się niesamowicie, czekam na prezentację tych cudeniek
    zmiany czasem są konieczne, te wyszły na duży plus

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy tu weszłam, myślałam, że pomyliłam blogi :)
    Muszę przyznać, że zmiana jest bardzo na plus.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieje się :) fajne zmiany na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jestem ciekawa :) Tyle drobnych kwiatuszków - uwielbiam takie łączki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę