poniedziałek, 30 września 2013

KoKaRdOwO

 Witajcie już jesiennie ale słonecznie,
jak zawsze nie będę się rozpisywać i pokaże Wam prototyp czegoś co na pewno przyda się niejednemu i niejednej bo sama przymierzałam i po małych poprawkach trafi do użytku...no może nie codziennego ale...


 ...ale nie tylko na wielkie okazje. Mucha a raczej moim zdaniem to po prostu kokarda tylko może być w różnych wydaniach. Nie będę przytaczała historii bo internet jest pełen opisów. Po prostu kokarda:]
Mała rzecz a cieszy.

Z okazji poprzedniego postu tajemniczego filcowania oznajmiam, że filcowane elementy są fragmentami.... sukienki. Oczywiście w trakcie szycia. Podaję więc do wiadomości że konkursik wygrywa:
cyt.:
Z takich pięknych filcaczków aż prosi się... sukienka, ale cokolowiek zrobisz na pewno wyjdzie coś fajnego :)
Trzymam kciuki, aby pasja stała się źródłem satysfakcjonujących dochodów!"

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i udział w zabawie.
Gratuluję MagIkowi i proszę o podanie adresu na mejla żebym mogła wysłać obiecaną niespodziankę.

Pozdrawiam serdecznie:]

P.S. Nie wiem jak to jest z Dniem Chłopaka, ja to uważam za dzień i chłopaka i mężczyzny i facetów więc jeśli jakiś się znajdzie wśród czytających to Wszystkiego Najlepszego:]


4 komentarze:

  1. Oj... to mi się tydzień zaczął :) Niespodzianka na osłodę dnia. Miło mi bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mucha fajna rzecz, widuję je ostatnio coraz częściej, także na dziewczynach i wróżę im rosnącą popularność w nadchodzących sezonach. Nawet sama chciałam sobie zrobić, tylko nie miałam żadnego ciekawego materiału. W Kopenhadze widziałam szydełkowe, a w Rydze... drewnianą! Więc pole do popisu jest! Czekam na Twoją wersję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mucha! Super!:)) Co do dnia chłopaka to mam mieszane uczucia bo w marcu po dniu kobiet jest jakiś dzień mężczyzny czy coś. Chyba ktoś to wymyślał na siłę. Ale ja taka niezbyt sentymentalna jestem, nie lubię składać życzeń, nie obchodzę rocznic, od niedawna obchodzę urodziny bo doszłam do wniosku że to wyśmienita okazja żeby się narąbać ze znajomymi bez żadnych wyrzutów sumienia:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę