wtorek, 3 stycznia 2012

Co w Burdzie piszczy?

Przykładowe modele z zapowiedzi nowej Burdy 2/2012:
Paseczki?
Kimonowata sukienka

Asymetria

Płaszczyk kimono nowoczesne
Powyższe zdjęcia pochodzą ze strony: http://www.burdastyle.de/aktuelles/news/burda-style-02-2012-erste-vorschau-auf-das-februar-heft_aid_3961.html

Poza tym ciążowe sukienki- przydadzą się w bliżej nieokreślonej przyszłości i ubranka dla dzieci. Warto zakupić?
Czy Burda a raczej wykroje z niej idą równolegle z zapowiedziami trendów na 2012? O paskach nie czytałam ale za to asymetria owszem. Chciałabym więcej odświeżonych stylizacji retro, może bardziej dopasowanych. Zobaczymy mając już lutowe wydanie w ręku czy coś jeszcze może zwrócić uwagę.
Tymczasem w planach bielizna z poprzedniej Burdy bo czeka wykrojona:)

Pozdrawiam:)

7 komentarzy:

  1. Ta pasiasta jest super, bez względu na modę, paski kocham od zawsze na zawsze :) Może na tę torebeczkę do kompletu też będzie wykrój..
    Ja ubrań nie szyję, ale chcę spróbować uszyć zwykłą prostą spódniczkę przed kolano - nie masz może wykroju na taką?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta w paseczki świetna, taka energetyczna, ale najbardziej interesują mnie ubranka dziecięce. Nie wiesz od jakiego rozmiaru bedą?

    Pewnie i tak nie uda mi się jej dostać. Ostatnich dwóch numerów w kiosku nie było, więc przeszły mi obok nosa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. @ bajla w Burdzie prawie każdej jest jakiś wykrój na spódnicę nawet jak by była dłuższa to można skrócić a gdybyś nie miała Burd to http://papavero.pl/wykroje-do-pobrania.html na tej stronce są wykroje do pobrania, spódnice też są, wystarczy wydrukować odpowiedni rozmiar i wyciąć. Z doświadczenia wiem że tam rozmiarki są ok:)
    @ AnaYo ja jak wiem, że nie zdążę kupić to proszę Panią w kiosku aby mi odłożyła, a ostatnio dowiedziałam się też o prenumeracie np na 3 miesiące i płaci się za 3 numery bez kosztów przesyłki! i na czas jak wychodzi Burda a nawet wcześniej przysyłają do domku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie muszę datę pojawienia się w kioskach chyba do telefonu wpisać, bo przy tych szaleństwach dokoła w grudniu prawie zapomniałam o zakupie i gdyby nie przytomność Ślubnego (!!!), który był w kiosku i zadzwonił, czy chcę, bo widzi na półce, to bym nie miała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za podpowiedź, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta kimonowa sukienka i płaszczyk:) Choćby nie wiem jak nieciekawie zapowiadała się Burda, nie mogę nie kupić każdego miesiąca;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka w paski świetna. A jak chce się zawsze kupować Burdę to rzeczywiście opłaca się zaprenumerować.Wychodzi jak nie taniej to napewno nie drożej. Ja teraz na pół roku mam prenumeratę za 48zł. Wogóle chyba od 4 lat prenumeruje i kiedyś jak przerwałam to mi wysłali sami jeden numer żebym może jednak znów zaprenumerowała..no i jak tu odmówić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę