niedziela, 20 listopada 2011

Sukienka "czerwony kapturek"

     Dziś krótko,  skończyłam czerwoną sukienkę (wielkie ufffff!). Hmm - pierwsze zdanie i już brak mi słów, bo teraz planuję uszyć coś co nie spowoduje lawiny niecenzuralnych słów przy szyciu. Dlaczego owa czynność wywołuje tyle emocji (?) to nie wiem. UWAGA!!! Sukienka na wieszaku, owszem była okazja by zrobić zdjęcie na "manekinie" ale jestem nadal do niej nastawiona "fochowo" (czyt. wielki foch pozwalający grzecznie wisieć uszytkowi na wieszaczku w szafie do chwili odobrażenia). Wzór Burda Antikbatik (czy jakoś tak) 8/2011 model 142 bez rękawów.

Kokarda tylko tymczasowa

W następnym poście ujawnię swoje klamerki, ostatnio mam do nich słabość (spinam wszystko), bo są to szczególne klamerki:)

Pozdrawiam:)

11 komentarzy:

  1. Gdy przejdzie Ci foch zorganizuję sesje pewnie już przy -7 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna Ci wyszła Moniś!!!!
    Zrób tą sesję na tle firany czy zasłon...będzie Ci cieplutkoooo.Czym zastąpisz kokardę? Pasuje ona tutaj

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokardę wymyśliłam w innym miejscu, na wieszaku jak ona wisi to za bardzo nie ma talii więc czymś musiałam ją zaznaczyć. A do zielonych zasłon pasuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odbraź się, bo piękna jest!!!!Dobrze, że pozwoliłaś jej wisieć na wieszaku;) jeden z moich fochów skończył się zgnieceniem pewnej rzeczy w kulkę i wrzuceniem jej na dno szafy;))

    OdpowiedzUsuń
  5. No to już skończ to obrażanie bo sukienka jest cudnej urody i czekam na zdjęcia nie wieszakowe, a na ludziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za tak miły prezent jakim jest setny obserwujący! Nie widziałam przedtem Twojego bloga, także bardzo chętnie pośledzę Twoje poczynania :)) Sukienka ma piękny dekolt :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest, nawet na wieszaku. Tradycyjnie domagam się żywej wkładki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda nieźle, ale podobnie jak przedmówczynie czekam na człowieka w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda na wieszaku, to już widzę jak ty będziesz świetnie w niej wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne cacko, ale mam mieszane uczucia co do tej kokardy. Może lepiej z tyłu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kokarda w ogóle zniknie (powyżej w komentarzach pisałam że to tylko dla zaznaczenia talii).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i każdą poświęconą sekundę